jane the pain - inredning & sånt..

Har ni mött Lasse B?

Kategori: Jag & familjen


Jag har inte skrivit någonting om vad jag fick i födelsepresent..
Ni har iofs inte frågat heller.. Men ändå:)

Jag fick inget från min jättedyra design önskelista.. Jag antar att Filip/Tomten sparar på det till julafton..Hrrm..
Men det gör inget för jag fick något MYCKET bättre..
Jag fick ett ritbord till datorn..Jiiihaaa..
Jag kan inte påstå att jag varit super social på sista tiden.. Nu måste jag ju lära mig den..PLUS att den innefattar att vi snarast måsta köpa ny dator.. Även detta MYCKET bra..En Vit MAC har jag blivit lovad..i sinnom tid..Det kan iofs betyda nån gång om 138 år..

Sen fick jag en sprutnarkoman kan man säga..
Jag har ju fått ge bort min långhåriga monster katt Baloo till min lillasyster för att Filip inte tålde honom.. Gammelkatten Puma har vi kvar.. Honom är han inte allergisk mot..Puma blir nu 16 år, alltså har han inte så där suuper lång tid kvar.. Även om Felix påstår att han har 7 liv kvar, MINST.. 
Att leva utan katt skulle innebära en STOR sorg.. Har därför kollat på diverse nakenkatter.. Det är inte så populärt av övriga i familjen.

Men så ÄNTLIGEN har Filip fattat..(han vill faktiskt själv)..

Så nu ska Filip i samråd med läkaren (OBS! i allergi testet stod det en liiiiiiten svaaaaag reaktion mot katt..på riktigt. Jag överdriver inte) upp till sjukan och ta allergi sprutor. DET ÄR KÄRLEK!!

Sååååå efter jul kommer Lilla Lasse B flytta hem till oss..




Är han inte ljuuuuvlig...Tänk att jag fick en egen Lasse B, Filip vill att han ska heta Elvis.. Men jag tycker att Lasse B är mkt bättre..

Jag har den bästa mannen som finns i Världshistorien<3

Snart åker vi till Ikea..och köper skrivbordsbyggsgrejer så min framtida viiita Mac får en plats i huset:)

Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Oh vad fin han är nu blev jag själv sugen på en liten kisse då dem två jag har är 10 respektive 11år gammla.



    2010-11-21 | 19:13:52
  • Kerstin säger:

    Gud så söt! Min faster har skaffat två ullbollar med, man blir ju alldeles kär! Fast mina två som är 5 år tror jag inte vill ha en konkurrent till ;0) Annars är jag grymt sugen på att skaffa en kisse till... :0)



    Kram

    2010-11-22 | 10:45:09

Kommentera inlägget här: