jane the pain - inredning & sånt..

I morgon ska jag hämta Gunnel på posten..

Kategori: Inredning & inspiration

Idag plingade det till i min telefon.. Tadaaaaa... Mina julappar från www.desinonline.se har kommit.. Bla min julklapps matta "Gunnel"..den som ska ligga på mina snygga vita golv som jag inte har än.. Men jag tänkte om Filip kunde se hur ful mattan är på dom gamla golven, kanske han förstår innebörden av hur viktigt det är att vi lägger nya snygga viiita golv..(ja alltså väggen mellan köket och matrummet måste förståss rivas först..)

gunnel green 1 britasweden 146  gunnel carpet green britasweden 146  gunnel carpet 2 britasweden 146

En julklapp till min mamma anlände också.. MEN det kan jag förståss inte säga vad det är.. MAMMA.. ingen vet vad det är mer än jag, så det är inte lönt att försöka utpressa folk;)

Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: