jane the pain - inredning & sånt..

Inspiration till nya köket..

Kategori: Inredning & inspiration

Inspiration kök... Jag tänker mkt på kök just nu..Eftersom jag vet exakt hur jag vill ha det. Man kan ju hoppas att FILIP också kan läsa bloggen lite så kanske han blir suuuper inspirerad..YOU NEVER KNOW!!!!




Bilder lånade från google..

På LÖRDAG hoppas jag att min adress kommer vara OMPEKAD till min nya sida (även om designen inte är helt klar..)..Hit alltså..Ni är väl med?? Det enda ni kommer behöva komma ihåg egentligen..är www.janethepain.se OM ni tycker att det är svårt så tycker jag att ni favoritar sidan direkt alternativt lägger till mig på blogglovin´..eller varför inte i er länklisa om ni har en egen blogg.. 
För vi vill ju inte skiljas åt <3
 

Kram på er.

Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: