jane the pain - inredning & sånt..

Jane the pain goes... red x-mas.....

Kategori: Hemma hos mig..

Håll i hatten.. Årets pynt går i rött... Man skulle kunna säga att jag kompromissat en del.. Jag gick med på att pynta i rött om Filip gick med på att vi inte skulle hänga upp barndommens pyssel, samt inte ha överflöd av tomtar.. Detta gick Filip förståss inte med på. Så jag fick kompromissa med mig själv.. 

När jag tog med mig en jättestor tomte till jobbet.. började han nästan lipa och ifrågasatte om han också kunde plocka med sig massa pynt till sitt jobb.. Ganska snabbt kom han på hur dum den frågan va. SJÄLVKLART kan han ha ta med pyntet till jobbet. INGEN skulle bli gladare än jag.. Frågan är dock, hur länge han skulle ha jobbet kvar efter att ha hängt upp sina dagis pysslade tomtar..

Är ni med?? här kommer det....
Ta ett djupt andetag..det har jag gjort, och den luften ska räcka ända till självaste julafton.. Rött rött och meeeera rött..2

 
 
  
   
  

Klickbara bilder..

Hoppas ni haft en mysig första advent... Tänk att nu har nedräkningen börjat.... Nästa fajt här hemma är stora julgransbråket...Ser fram emot detta...

Kram Jenny

Ps.. Nu ka ni lägga till mig på bloglovin igen.. Nu ska det funka:) Ds.

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    Fint som vanligt :) Härligt med lite rött just nu

    2010-11-28 | 21:14:01
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/
  • Emma säger:

    Så fint du har det hemma hos dig!

    Måste bara fråga vart du fått tag i ljusstaken du har i köksfönstret? Helt i min smak : )

    2010-11-28 | 21:36:23
    Bloggadress: http://emmarenstrom.blogspot.com/
  • Stina säger:

    Det där blev ju jätte fint! Lagom är bäst tycker jag :)

    2010-11-28 | 23:00:54
  • jenny säger:

    Tac snälla ni.. Men jag kan säga att det kryyyper redan i kroppen på mig..

    2010-11-29 | 00:05:41
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • te säger:

    supersnyggt.Rött är fint till jul.Du får stå ut för alla lär ju ha rött till jul.



    Mamma

    2010-11-29 | 10:21:18
  • Susanne säger:

    Jättefint!! Som vanligt :-)



    2010-11-29 | 13:49:15
  • jenny säger:

    Hmmm fast jag hade hellre pytat i grått svart och vitt..

    2010-11-29 | 16:25:04
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • jenny säger:

    Tack:)

    2010-11-29 | 16:25:42
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Maria säger:

    Hahahaha!

    Har råkat ut för precis samma sak i år! Förra året körde vi (läs jag) på svart/vitt/grått på julpyntet, en riktigt stylish jul alltså. I år har det på något vis smygit sig in RÖTT i vårt hem. Hur f-n gick det till?! Och inte fasen kan jag skylla på mannen, han är den största "julhataren" (kanske en lite lätt överdrift, men ändå) jag känner. Jag är fort lätt förundrad...

    En stor RÖD kram, Maria

    2010-11-30 | 16:52:59
  • jenny säger:

    Visst är det konstigt.. Jag fattar inte vad allt pynt kommer ifrån. Jag vet dock en som är julpyntsgalen och älskar rött.. Han är skallig och ser ut lite som lilla Fridolf! utan att säga för mkt liksom....

    Rött gör mig irriterad. På riktigt utan att överdriva. Jag kanske var tjur i förra livet. I detta livet är jag bara tjurig, hahaha som jag fick till det;)'

    Kram Kram.

    2010-12-01 | 11:11:04
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Elin säger:

    Riktigt snyggt tycker jag, men du har ju så fint hemma så det skulle vara snyggt med vilken färg som helst! Av någon anledning gillar jag inte heller rött men jag vet vad det beror på. När jag flyttade hemifrån för tio år sen hade jag rött, svart och vitt i flera år. Gud vad less jag blev på rött, tror aldrig jag kommer att vilja ha det igen förutom vid julen då.. Kram Elin

    2010-12-01 | 22:24:34
    Bloggadress: http://www.elinochalva.bogg.se
  • jenny säger:

    Elin- Tack vad gulligt sagt.. Jag tror att det är av samma jag föredrar att inreda förglöst. Just att jag haft så fruktansvärt mkt färg i mina första lgh.. Då menar jag verkligen färgchock;)



    Julen är fort förbi.. då slipper jag det röda.



    Kram Jenny

    2010-12-01 | 23:42:13
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: