jane the pain - inredning & sånt..

Jenny pimpar...

Kategori: Inredning & inspiration

Idag när jag kom hem från jobbet hade mina prylar från www.wallstyle.se kommit.. Tjohooo.. !!!
Så nu har jag pimpat lite här hemma..


Hildas dörr... Fråga mig inte över valet av typsnitt.. Det var inte det jag ville ha. Måste ha klickat på fel. Så kan det bli när man sitter för mkt vid datorn.. Påverkar synen liksom....Jag får stå ut. Vill jag byta framöver är ju det lätt fixat.

Tadaaaa...

(Grå bilder jag vet... men som sagt...)

Sen pimpade jag "EVERT" en vanlig ful plastpall från Ikea.. Har tidigare förvarat leksaker i den.. Men NU ska den få agera snygg soptunna istället..

Tadaaaa..


Visst blev den bra.. Om ni tycker att den var så fin att ni vill göra likadant:) Så klickar ni in HÄR och beställer dekalen strl 30x30 cm 199:-..och HÄR för att köpa "Evert" pall på Ikea 35:-.

Kram Jenny

Kommentarer

  • linda säger:

    Fiffigt måste jag säga, tycker om saker man kan återanvända på olika sätt för ibland blir jag lite less på saker som man har haft länge och som man inte har hjärta att kasta bort!

    2010-11-26 | 08:57:24
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/mingimetod
  • jenny säger:

    Eller hur.. pimpning är bra:)

    2010-11-26 | 09:08:49
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: