jane the pain - inredning & sånt..

Kolla in..Outfitters..

Kategori: Inredning & inspiration

Även om inte bloggen, för tillfället, funkar för er.. Så funkar den för mig..


Passar på att göra ett inlägg med lite shyssta prylar från Urban Outfitters Jag hoppas bloggavbrottet var YTTERST tillfälligt.

HUR underbara pryar hittar man inte här då?!

6 INCH Metal Cut Out LettersWire LettersMe & You Pillow Set
Aviators Pillow SetDiana F+ Hong MeowDiana Mini White Camera
Skotti Lavender Temporary WallpaperSunglasses Photo FrameChalk Board
Bird HookI Always Make Time A5 DiaryMiniature Gorilla Cushion
Suck UK Bots Salt & Pepper SetTea SubDiva Washing Up Brush
Mr P Drip MugCuckoo Wall ClockClock - Printed Vinyl
Cat KeychainMini Sewing MachineClip Hooks Set

Jenny

Kommentarer

  • Therese säger:

    Tack för tipset på sidan!! Ska kolla in där!! Snygg matta du beställt, hoppas du blev nöjd!!



    Kram

    2010-11-24 | 11:28:53
    Bloggadress: http://vittellersvart.blogg.se/
  • jenny säger:

    Visst hade dom snygga grejer.. man blir sjuuuk. Jag hade kunnat köpa ihjäl mig;)

    Jag ska hämta mattan idag.. Hoppas den är så snygg som jag tror.



    Kram jenny

    2010-11-24 | 12:15:49
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: