jane the pain - inredning & sånt..

På Frapp.. liksom..

Kategori: Köptips..

Nu ni.. kommer ni bli sååååå glada.. Jag vet inte hur många frågor jag fått om min nyckelhängare.. Jag har köpt min på "Finrummet" i Örebro.. Har googlat runt som en galning för att hitta den..så även ni som inte bor i Örebro ska kunna köpa den..Men har inte hittat den. MEN NU tack vare INGELA kan ni beställa hem den. Hon har nämligen hittat webb butiken som säljer den..

My home nyckeltavla

Kilicka in HÄR så kommer ni direkt till Nyckeltavlan. Webb butiken heter FRAPP.

Så nu tackar vi INGELA allihop:)

Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Jag har faktiskt också en sån nyckelgrej. Nånstans i nån garderob som ligger och väntar på ett hus! Alltså shit vad mycket grejor man samlar på dig =)

    2010-11-24 | 19:47:46
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Catti säger:

    Hej! Den finns även att köpa på Önska till samma pris.



    Mvh Catti

    2010-11-26 | 12:38:58
  • Ingela säger:

    Tack själv Jenny!

    Har fått så många bra tips på din blogg. Kul att kunna hjälpa till

    2010-11-27 | 16:13:47
    Bloggadress: http://vardagsdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: