jane the pain - inredning & sånt..

Stora julpyntsbårket...närmar sig..

Kategori: Köptips..



Kolla här då...bästa julpyntet köper man på Moderna museéts webbshop..
Här finns tom julpynt som JAG gillar.. Jag som egentligen inte gillar julpynt...eller ja.. jag gillar inte rött pynt. Filip gillar ALLT pynt.. I ÖVERFLÖD..helst överallt.. 
På söndag är det första advent.. Ni kan ju gissa vad som kommer hända då..

Dundundundudun.....STORA JULPYNTSBRÅKET.....!!!!!! Oftast slutar det inte i skilsmässa..men man vet aldrig..
1,2,3,4 adventsljusstakeAdventskalender med tebjudningBröstkula
D.I.Y. JulgranJulpynt "Kasper"Julpynt för konstnärer
Julstämning i fickformatNötknäckare KubusÄpple - större ask/skål
Tepåsar med julkänslaJulstjärnaJulpynt "Rusty"

Roliga prylar tycker jag.. Vad tycker ni?

Jenny

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Såg precis att vi bloggat om samma webshop, älskar den där ljusstaken. Har förresten äntligen hittat din fina nyckelförvaring. Tog tid , men, men

    2010-11-24 | 15:11:59
    Bloggadress: http://vardagsdrommar.blogg.se/
  • Petran på DesignInsight säger:

    mycket snygg där hörru!

    men det blir nog inget pyntande iår, julgrejorna är nånstans längst under allt i förrådet!

    2010-11-24 | 19:49:54
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • jenny säger:

    Skönt att slippa pyntet.. Samtidigt är det mysigt i några dagar.. Det viktigaste är att barnen tycker det är mysigt och får julkänsla i överflöd.. Men det blir knappast några julgardiner..



    Kram Jenny

    2010-11-25 | 07:33:04
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Eva säger:

    Hej!

    Så skööönt att fler än jag inte gillar rött!!!

    Jag ville ha en vit jul men icke..vilka klagomål det blev så nu sitter jag här iallt det röda o det är inte fint alls men vad gör man inte för barnen!!!

    Som min man sa att en dag är vi ensamma o då kan vi vara färglösa men nu måste jag offra mig 4 veckor:(((

    2010-11-28 | 15:30:35

Kommentera inlägget här: