jane the pain - inredning & sånt..

Trumvirvel...vinnaren är...

Kategori: TÄVLINGAR!!

FREDAG idag och TÄVLINGEN är ÄNTLIGEN avgjord.

Dom rätta svaren var:

Östra skansgatan 3 Haga Göteborg

När det kom till mina Tam tam pallar.. Så har jag en Svart, rosa och Lila..
Jag hade en vit.. men den sålda jag till min mamma (därför blir man lite konfunderad när mamma deltar i tävlingen och svara att jag har en vit?? hur tänkte du nu??) Den gröna köpte jag, men skickade tillbaka då färgen inte stämde..ist fick mitt elaka styvbarn en lila.

Lotten föll på Sofia P.

Sofia P om du lämnar en kommentar med din mailadress så kommer Elisabeth på www.anyhow.se kontakta dig.

Jag tackar snälla Elisabeth på Anyhow för att hon ställde upp och sponsrade..
Jag vill även tacka alla er som deltog. Kul med ett så stort intresse.

Ni som inte vann denna gången.. Det kommer fler tävlingar att delta i. Jag försöker hitta produkter som jag vet att ni gillar.

Jenny

Kommentarer

  • Petran säger:

    oj jag glömde delta i tävlingen! typiskt!

    Vad spännande att du flyttat bloggen, jag hänger med såklart!

    Nu har även jag börjat blogga...inte alls sent!

    Men jag är kass på bloggdesign osv så du får gärna kika in och titta! kan jag länka dig? (ska bara komma på hur man gör)hihi



    ha en bra dag!

    Petran

    2010-11-19 | 11:36:38
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Sofia p säger:

    Å vad roligt att äntligen vinna en tävling och dessutom den bästa!

    Tack för en superbra blogg med massor av inspiration! Pallen kommer passa perfekt i min nyrenoverade hall :)

    2010-11-19 | 14:47:47
  • Maria säger:

    AAAAAAARRRRRGGGHHHH!!!!



    Jag gissade fel på färgerna... (Jag kan svära på att jag tyckte jag såg en svart, en vit och en rosa på bilderna, så jag körde på det svaret) Jag som redan hade möblerat med min nya snygga svarta Tamtam pall inne på Sixtens rum. Skit också!!! :(



    Trevlig helg!! :)

    Kram Maria

    2010-11-19 | 15:29:02
  • Sofia p säger:

    Oj missade att lägga till min mailadress i lyckoruset :D

    [email protected]

    2010-11-20 | 14:24:37

Kommentera inlägget här: