jane the pain - inredning & sånt..

Vinn ett zinkhus hos Selma..

Kategori: TÄVLINGAR!!

När vi ändå snackar tävlingar.. JAG tänkte delta i en.. Det kan ni också göra om ni vill..

Man brukar säga att antingen har man tur i kärlek..eller så har man tur i spel.. Jag antar att jag har tur i kärlek för jag vinner ALDRIG något.. Men jag vill ändå vara med och tävla..
För jag är tävlingsgalen..

Klicka in på bloggen HEMMA HOS SELMA  för att delta..Ni kan vinna ett sånt här..

Tävlingen avgörs den 1a december..

Hoppas ni eller JAG vinner:)

Jenny

Kommentarer

  • Annica säger:

    Vem är Selma? Det är väl inte den stackars katten som ska bo i det där huset? Hoppas det är er nya kanariefågel! :-)

    Förresten tycker jag att katten ska heta Lasse Berghagen.

    Kraaam!

    2010-11-26 | 14:05:02
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Kommentera inlägget här: