jane the pain - inredning & sånt..

Dagens inspiration..

Kategori: Inredning & inspiration

Eftersom Filip vägrar blogga om inredning och så lustigt pratar om UTREDNING... (Ja ni förstår kanske hur jag har det, med denna urusla humorn här hemma...Som om det NÅGONSIN skulle hända att vi fyllde trädgården med massa tomtar)..Jag får bjuda på lite saftig inspiration ist! Jag kan inte annat än älska bilderna nedan.
Alvhem

Agent bauer
?
Car moebel
El Beso
Ni glömmer väl inte att ni kan beställa speciellt utvalda posters i strl 70x100 cm för 359:- under hela April..Kika in i shoppen får ni se..Jtp-Design.se
Jenny

Kommentarer

  • Malin B. --- Organisera Mera säger:

    Fina bilder! Och jag älskar din humor :-) Har nyligen hittat hit till dig och går numer in varje dag och kikar. Gillar både din blogg och din butik! /Malin

    2011-04-06 | 09:42:17
    Bloggadress: http://organiseramera.fugu.se
  • Petran på designinsight säger:

    Sjukt fina golv! jättefina bilder jag sparar de på direkten! Barnrummet var fantastiskt!

    2011-04-06 | 16:20:19
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: