jane the pain - inredning & sånt..

Fasadsiffror javisst!!

Kategori: Jtp-Design

Jag säger det igen.. jag vet att jag är sämst att svara på era kommentarer. Jag försöker verkligen få tiden att räcka. Men ni vet hur det är...eller?! Sen jag öppnade shoppen är jag totlat ner mailad av frågor. Det är jättekul!! Jag önskar bara att jag hann med mer.
OVE frågade om jag inte kunde ha en frågeruta här på bloggen. Ni som hängt med jättelänge vet att jag hade det på min gamla bloggplattform. Men jag tycker att man lika väl kan maila sina frågor eller fråga via en kommentar. Hoppas det fungerar för er också. Frågor försöker jag ALLTID svara på så fort det bara går.
Dagens svar..
Jag har fått vansinnigt mycket frågor ang plexibokstäverna/siffrorna..Ni undrar om dom går att använda som fasadsiffror/bokstäver.. Svaret är JAAAAAA det kan man. Jag ska själv smälla upp 14 på vårt hus.. Bokstäverna som ni ser på bilden är mitt favorit typsnitt. Men man kan även välja ett annat (som mitt K jag har på väggen i vardagsrummet om ni minns). Kolla in i shoppen så ser ni bättre.
Priset för en 30 cm hög bokstav/siffra är 349:- Billigt värre om jag får säga det själv..

Kraaam Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Den dagen vi köper hus ska jag ha dessa i åtanke! jag tycker de är grymma!

    2011-04-28 | 19:01:39
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Maria säger:

    hej

    vi har ju haft kontakt tidigare om plexibokstäverna. Jag har ju tänkt ha dem på min fasad. Vilken storlek har du tänkt använda på dem på din fasad. Jag har varit ute och mätt hit och dit. frågan är om 30 cm höga blir för små... visserligen har jag ett litet hus men man vill ju att det ska synas:)

    Tack på förhand/ Maria

    2011-04-28 | 20:38:10

Kommentera inlägget här: