jane the pain - inredning & sånt..

Hemma!!

Kategori: Jag & familjen

Ok.. detta har lugnt varit min absolut sämsta blogghelg ever. Sorry. Men det är så svårt att hinna med när man är iväg på stohej.. Det har varit en fantastisk påsk. Jag har träffat en miljard människor på superkort tid. Önskar jag hade fler dagar att spendera i Halmstad/Helsingborg.. Men nu blev det inte så. Nya tidningsställ är hämtade hos leverantören samt en prototyp av en kommande produkt.. Den kommer bli kanon.. Sen kommer jag förstås göra en beställning på ytterligare plexi grejer..I looove..
Sen har jag även vansinnigt många kuddfodral på lager. Jag ska försöka fota och lägga upp i shoppen så fort jag hinner. Nu ska jag dock bara slänga mig på soffan och må dåligt över allt godis jag tryckt i mig under helgen..
I morgon börjar livet igen (det hårda.. promenader och gym står på schemat)..Jag fick inte vita golv i påskägget..jag fick nåt annat mkt bättre. Fast mer om det en annan dag. Jag tänker iaf köpa vita golv.. SJÄLV!
Nu är det sista chansen att beställa stora posters för pyttepriset 359:- (ord. pris 599:-) Snart går erbjudandet ut..Klicka in på www.jtp-design.se
Kram Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    Nu har jag beställt en posters.Vi hämtar den när vi är i Örebro.Krama alla Mamma

    2011-04-25 | 22:43:44

Kommentera inlägget här: