jane the pain - inredning & sånt..

Hilda är SÅ smart..

Kategori: Jag & familjen

Filip:-Det är så kul med Hilda just nu..
Jag:-Mmm..
Filip:-Ja.. hon fattar liksom allt man säger..
Jag:- Mm.. eller vad då?
Filip:- Jag frågade om hon hade haft kul på dagis idag..och då svarade hon JA. Sen frågade jag vad dom gjort på dagis idag.. och då svarade hon gunga.. sen frågade jag vad dom gjort mer..och då lät det som hon försökte säga rutschkana. Visst är hon duktig!
Jag:- Men hon har ju inte varit på dagis idag..och vi har inte gungat och inte åkt kana..
Filip:-.....men.....meh..
Jenny

Kommentarer

  • Annica säger:

    He he he! :-)

    Kram!

    2011-04-16 | 19:23:38
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori
  • Patrik Eriksson säger:

    Hehe... Love it!

    Så sköna svar av Hilda till en ovetandes far... Som landande på jorden väldigt snabbt och hårt av ditt svar...



    Därför ungar är så underbara... Man vet aldrig vad de ska komma med här näst.

    2011-05-16 | 14:01:07
    Bloggadress: http://cherryman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: