jane the pain - inredning & sånt..

Hon ska liksom bara dra..

Kategori: Jag & familjen

På söndag kommer min lillsyrra hit. Hon ska typ säga hejdå för att sen dra till USA ett helt ÅR.. Hon ska ta hand om nån hemmafrus barn. Hur ologiskt är inte det?! Hade inte varit en miljard gånger bättre om hon kom hit och tag hand om en dubbeljobbande mammas barn (alltså mina)?!
Det finns hundra tusentals exempel på varför det är bättre att åka till Örebro istf USA..

1. Jag bor här.

2. Mina barn skulle hoppa av glädje.

3. Örebro kan erbjuda så mkt på så lite yta.

4. Man går inte så lätt vilse.

5. Vi bor när både Stockholm och Göteborg..och en himlans massa andra städer.

6. Man skulle få bo i ett hus som snart har lite vita golv osv osv..



Jenny-VBSS

Kommentarer

  • Världens snällaste lillasyster säger:

    Jag har ju sagt att Örebro står på tur! Fast de är klart att vita golv hade varit riktigt fint, jag tror faktiskt att jag tar mig en funderare! KRAAM

    2011-04-30 | 11:29:13
  • Jenny säger:

    Svar:

    Står på tur... om ett år ja..Det ska bli kul när ni kommer:)

    2011-04-30 | 17:42:36
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: