jane the pain - inredning & sånt..

.........is the new black..

Kategori: Jtp-Design

Jag har fått vansinnigt många beställningar på Min "Green i s the new black" tavla..Så jag tänkte att ni som inte vill ha grönt utan har suttit hemma och tjurat över att era favoritfärger inte finns.. Här kommer dom:)
Givetvis måste man ju ha en WHITE is the new black i sortimentet..Posterna kommer snart vara upplagda i shoppen.. Det kommer säkert ytterligare färger fram över.
Sen har jag beställt nya Allt i allo bags.. Lila, gula, svarta, vita och gröna är på g. Glöm inte att det är erbjudande på posters i strl 70x100 cm under hela April..priset är just nu 359:- ord. pris är 599:-
I morgon skickar jag en beställning till tryckeriet. Så ni som vill ha med er posterbeställning i denna leverans får skynda.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Åh finns dom nu i flera färger =) Vad kul! Måste även passa på att fråga är det THERESE SENNERHOLT DESIGN som gjort tavlorna? Jätte coola! Allt i allo bagen måste jag beställa. " Ska skicka din länk till din shop till Tomten" hihihi



    Kram Ulrika

    2011-04-13 | 10:22:59
    Bloggadress: http://www.ljuslyktanssken.blogspot.com

Kommentera inlägget här: