jane the pain - inredning & sånt..

Kändis..eller..

Kategori: Jtp-Design

Jaha.. då kan man kanske kalla sig kändis nå då..?! Det är nämligen ett FET-reportage om mitt hem i Expressens bilaga "Bygg och Fixa"..Ni kan ju kolla.. Men jag förstår om ni inte hittar det. För den tjocka tjejen på bilden.. ser inte ut som jag. Eller ja.. jag har helt vanliga ögon i verkligheten. Inte så där deformerade som det ser ut på bilden. Dessutom hade jag kommit överens med fotografen att hon skulle fota  mig efter mitt frisörbesök jag skulle ha den dagen. MEN hon envisades med att fota mig innan jag drog, och lämnade dom hemma ensamma i huset.....Men va 17 det är ju ändå inte mig ni ska glo på..Kolla ist på hur fruktansvärt vårt hus är på utsidan.. Jag kan meddela att Filips staketbygge..NÄSTAN är klart..
Jag friskriver mig dock från en del av stylingen....ja.. dom ändrar en del när dom kommer. (ifos mest inne hos Hilda och Felix och i hallen) Flyttar grejer och sånt. Jag får dock passa på och TACKA Frida och Petra som var här. Bilderna är fantastiska (bortsett från mina ögon och min igenvuxna skalle med värsta utväxten)och det var fantastiskt trevligt att ha dom här.
Dessutom skrev dom med Jtp-Design i tidningen och det är ju helt underbart!
Ni vet väl att det är erbjudande på stora posters under hela April!!Det finns dessutom en hel del nya posters i måttet 50x70 cm..
OCH så påminner jag er om tävlingen igen..så ingen missar den.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag såg ditt hem i Expressen! Åh jag tyckte det var superläckert. Roliga tapeter! Vart hittar man sådana?

    Näe, jag tycker inte du såg konstig ut! Söt och glad!



    Tjejen som gillar svartvitt :0)

    2011-04-11 | 17:30:47
  • sandra säger:

    Spang iväg o köpte tidningen på studs! Blev så nyfiken juh! Så snyggt och du är juh en pingla! Heja!



    //Sandra

    2011-04-11 | 18:24:34
  • Sofia säger:

    Vad kul!! Ska se om jag får tag i en tidning! :)

    Kram!

    2011-04-11 | 19:05:03
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Annika säger:

    Hej och Grattis till reportaget i tidningen.

    Hoppas att jag får tag på det, vill gärna både läsa och se det.

    Fortsatt lycka till med allt

    Kram Annika Juuso

    2011-04-11 | 19:05:21
    Bloggadress: http://ikainnuce.blogg.se/
  • Morgan säger:

    Roligt att man kan förvandla ett radhus till något så kreativt!



    Morgan

    2011-04-11 | 20:10:02
  • Stina säger:

    Snyggt och smakfullt hem!

    2011-04-11 | 20:25:22
  • Petran på DesignInsight säger:

    ÅÅå jag såg det i tidningen på jobbet! Grattis! Kul! först isa sen du :) man känner sig liksom lite stolt. Kom hem till gubben och sa Jane är i tidningen och han ville läsa med! hade ingen aning om hur ert hus såg ut men jag tycker inte alls det var så fult som du beskrev det..



    All reklam för din shop är ju välkommen:) grattis igen!

    Kram

    2011-04-11 | 22:25:40
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Stefan säger:

    HIttade hit från Expressen. Tycker att både du och hemmet ser bra ut!

    Tycker du får sträcka på dig och vara stolt! :)



    Amatörsnickaren

    2011-04-11 | 23:11:25
  • Mia säger:

    Grattis till det fina reportaget :)

    Så kul..

    2011-04-12 | 07:28:30
    Bloggadress: http://sallynova.blogspot.com
  • Tina säger:

    Var tvungen att köpa tidningen direkt igår. Ditt hem har jag ju sett innan men det var roligt att få läsa om det i tidningen! GRATTIS till ett fint reportage. Du är jättefin gumman! Men bilden på dig i tidningen är inte alls lik den du har här på bloggen. Önskar dig en superfin dag! KRAM!

    2011-04-12 | 07:34:19
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Te säger:

    Köper aldrig Expressen,MEN nu var jag bara tvungen

    Jätte bra båder bilderna och på dig.Har nog VÄRLDENS

    snyggaste Dotter kram Mamma

    2011-04-12 | 07:38:16

Kommentera inlägget här: