jane the pain - inredning & sånt..

Klarna och April erbjudande..

Kategori: Jtp-Design

Hej..
Vet ni vad... NU äntligen har jag fixat allt med Klarna..Så nu kan alla shoppa lugnt och tryggt. Jag är själv en sån som drar mig för förskottsbetalningar. Man vet ju liksom aldrig riktigt vem man betalar in till. Eller ja.. ni vet ju men ni vet vad jag menar.. Dessutom kan det ju ta tre arbetsdagar..innan jag/shoppen i fråga ser inbetalningen, vilket påverkar leveranstiden avsevärt.
Det känns himlans bra.
För att inviga shoppen på riktigt tänkte jag köra ett öppningserbjudande. Jag har inte lagt in det i shoppen än, men jag tänkte jag kunde förvarna er lite.
Ni kommer kunna köpa stora posters 70x100 cm (speciellt utvalda) för bara 359:- (ord pris 499:-) under hela April..Det är billigare än mellan postern som är 50x70 cm.
Jag ska försöka fixa med detta imorgon. Jag hojtar när ni kan klicka loss..
Vill ni kolla in redan nu klickar ni HÄR.
Kram Jenny
Ps. Jag blir jätteglad av alla era uppmuntrande kommentarer. VAD hade jag gjort utan er? ANTAGLIGEN hade inte Jtp-Design funnits..Ds.

Kommentarer

  • Elin [onefabulous] säger:

    Var gärna med i DAGENS BLOGG hos mig:) kram kram

    2011-04-04 | 22:26:08
    Bloggadress: http://onefabulous.blogg.se/
  • Petran på designinsight säger:

    men! jag som ine har plats för fler stora tavlor! måste köpa 50*70 ändå..men vad bra erbjudande! sånt gillas!!

    2011-04-05 | 14:57:57
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: