jane the pain - inredning & sånt..

Ok.. trumvirvel...

Kategori: TÄVLINGAR!!

Nu är tävlingen avgjord.. Ni har varit så gulliga allihop och jag önskar att jag kunnat skicka ett tidningställ till er allihop.. För er som inte vann denna gången..Det kommer fler tävlingar.. och Till Petra med bloggen Designinsight säger jag GRATTIS!!
Jag tror faktiskt Petra varit med i varenda tävling jag haft.. så det känns kul att det äntligen blev hennes lott som blev dragen.
Petra om du mailar mig din adress så kommer tidningsstället till dig på posten.
Kram på er all/Jenny

Kommentarer

  • Petran på designinsight säger:

    JAAAA!!! skojjar du!! Att jag kan ha sådan tur!! gud va kul! Jag är överlycklig! Nu har du gjort min måndag, jag som var helt nere och allt!



    TACK!!!! Kram!

    2011-04-18 | 11:46:09
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • jenny säger:

    Svar:

    Vad kul att kunna göra någon så glad.. Hoppas du får plats med det bara;)

    2011-04-18 | 11:48:35
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: