jane the pain - inredning & sånt..

Tapetfeber igen..

Kategori: Hemma hos mig..

Kommer ni ihåg denna.. Min gamla kärlek.. Den ligger fortfarande nerstoppad i en kartong. Jag gjorde ett försök att tapetsera en vägg på lilltoan om ni minns. Men det var bara att riva ner för underlaget var så dåligt. Nää jag har inte fixat lilltoan än. SÅÅÅ dåligt och slappt av mig, inte alls likt mig. Men jag tänker på vad jag ska hitta på med den.. det får liksom vara så ett tag till, ända tills jag får en snillrik idé. Jag har lite råspont  tankarna..
NU tänker jag att jag kanske ska tapetsera över min Ferm living tapet i hallen. Den är lite mörk mot den svarta laminatgolvsväggen..denna ljuvliga tapet skulle nog ljusa upp lite.. Eller vad tror ni? Är jag galen?
Jag älskar denna tapeten över alla andra tapeter i världen..tom mer än Modesty!
Bilden är lånad på www.whonzimmer.se där jag också köpt tapeten.
Hallen just nu
Jag lånade mina egna bilder från SR.. hittade inte dom i datorn..
Glöm inte bort TÄVLINGEN som avgörs den 18/4.
Ni glömmer väl inte heller att det är Öppningserbjudande på stora posters strl 70x100 cm i shoppen. Erbjudandet gäller under April. Klicka HÄR för att komma till stora posters.
Kram Jenny den tapetgalne...

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    hmm jag tycker det känns hemskt att tapetsera över den fina tapeten! men det är också hemskt att din fina nya tapet ska ligga i en kartong! Har du ingen till vägg som kan tänka sig denna? ;)

    2011-04-14 | 21:29:14
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • erica säger:

    Riktigt snygg tapet. Kommer säkert bli snyggt i hallen. Min hall går nog aldrig fixa till därimot;(. Den e bara helt smal, avlång och grå. Har aldrig varit nöjd med den , men samtidigt så har jag absolut inga ideer om hur jag vill ha den. Får bli till att blunda när man passerar den;)

    2011-04-15 | 08:15:28
  • jenny säger:

    Svar:

    Petran- Jag vet den är såå snygg. Gillar den verkligen. Men till saken hör att jag sabbat den lite/ganska mkt genom att sätta upp Ikeas svarta skolådor med den. Dom åkte upp en dag när jag var vansinnigt arg på alla skor. Det blev verkligen inte bra. Nu kan jag ju inte ta bort dom för tapeten har hundra hål i sig. Jag tror dessutom den andra blir bättre då den är tjockare i kvalité, lättare att torka av. Får se hur det blir...



    Erica-Visst är den. Jag älskar den!! Min hall är också en blund hall. Usch för alla kläder. Men nu går det mot bättre tider. Då behöver man inte ha ett ton jackor framme..

    2011-04-15 | 11:46:23
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: