jane the pain - inredning & sånt..

Filip som gäst designer..

Kategori: Jtp-Design

Jag vet att ni säkert är trötta på mina posters just nu.. men jag tycker det är så kul att sitta och klura på bra texter. Denna skulle man kunna tro att Filip gjort.. Han har föresten sagt att han ska gäst designa nån dag.. Undrar om det kommer bli en Hockey eller Elvis poster..?!
Posters 70x100 cm för 359:- under hela april, ord pris 599:-..jag har fyllt på lite nytt för er som är intresserade..Det ligger även två nya lapptäcken i shoppen.
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Åh den här gillar jag skarpt!!

    Queen of fucking everything är också ett citat som gillas!

    Man får se det med glimten i ögat inget för stela tråkiga människor..

    / Josefina

    2011-04-15 | 19:45:45
  • jenny säger:

    Svar.

    Haha. ja precis.. Fast nu försöker jag att inte ta färdiga citat. Jag vill att det ska var mina egna ord.. Denna tavlan är ju JAG;)

    2011-04-15 | 20:42:00
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: