jane the pain - inredning & sånt..

Vad vill ni ha i påskägget?

Kategori: Köptips..

Detta är väl ändå den snyggaste pallen ever.. Så enkel och ändå så perfa!.. En sån hoppas jag på att få i mitt påskägg.. eller så skulle jag kunna tänka mig en shopping weekend för två i sthlm..givetvis med hotellvistelse. Eller ett frieri kanske..Äh jag är inte den som är den. Jag kan ta alltihop. När vi ändå håller på kanske påskharen kan trycka ner lite vita golv i påskägget också..och Vit choklad med kolatryffel!! Det är asviktigt!!!!
Pallen hittar ni på Designonline jag kan handla mig sjuk där.
Fler produkter som är värda att klicka hem är dessa:
Tryck gärna ner dessa i mitt påskägg också;) I looove Designonline..
Vad vill ni ha i ert påskägg?
Nu drar vi snart till Halmstad.. Eller ja imorgon drar vi, efter mitt sjuuukt efterlängtade frisörbesök.. Jag tror jag ska se till att bli riktigt blond igen. Mitt hår har mörknat oerhört sen jag fick barn. Men jag tror att jag ska ignorera det ett tag till. Man får så höga krav på sig om man är mörkhårig. Är man blond förväntar sig folk att man ska vara lite ding.. Det passar mig såå mkt bättre;)
Kram på er, Jenny

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hejsan!

    Jag har i samband med Inredningsbutiken Stilero en tävling där du kan vinna lite saker därifrån.

    Hoppas du vill vara med och delta i den tävlingen:)

    Länken till inlägget är http://lexielinde.blogg.se/2011/april/inredningstavling.html

    Så lycka till:)

    2011-04-20 | 15:37:39
    Bloggadress: http://lexielinde.blogg.se/
  • Petran på DesignInsight säger:

    Ja du kan skicka vidare påskägget till mig sen! jag är sugen på mattan som finns i samma serie som pallen...Annars önskar jag att kristofer var hemma i påsk då jag äntligen får vara ledig men han drog på grabbresa till fjälls, kul liksom! jaja skämtåsido det ska bli skööönt att vara ledig!



    Du det spelar ingen roll skicka tidningstället när du har hemma.. då har jag lite tid att fundera ut var jag ska sätta upp det!



    krams

    2011-04-20 | 19:18:25
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Sofia säger:

    Hoppas du får något av det du önskar dig! :)

    Det finns massor av grejer jag vill ha oxå... Kanske ska önska mig nåt från din fina shop? ;)

    Kram!

    2011-04-20 | 22:55:50
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: