jane the pain - inredning & sånt..

Barbro och Husliga Tina..

Kategori: Jtp-Design

Jag var den första i min släkt som fick barn.. Alltså av min generation av barn..(kunde ha blivit knäppt det där), fattar ni..Först av kusiner och syskon. Jag är oftast först med det mesta eftersom jag är en gnutta smartare än dom övriga;)
Min farmor.. alltså mina barns  gammelfarmor har många gånger undrat när hennes namn ska gå i arv.. Det är ju populärt med gamla namn nu..
Därför kan jag nu säga att, I DAG är dagen då hennes namn går i arv.. Jag har i dag döpt min storsäljare till just BARBRO. Jag hoppas detta värmer hennes hjärta<3
Här har ni henne..
Många av er har förstås redan "Barbro" på väggen hemma:)
.
En del andra namn också hamnat i shoppen.. lite lättare att hålla reda på produkterna så här.. och lite roligare än massa artikelnummer liksom..
.
Ni hittar bla annat "Husliga Tina", Krokiga Sven mfl..
.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Anna säger:

    Underbart med härliga namn på dina snygga produkter! :-) Kramen

    2011-08-13 | 16:05:21
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: