jane the pain - inredning & sånt..

Filip-Hilda..1-0

Kategori: Jag & familjen

Hilda sover som i "vanlig" säng nu.. Det är lite bökigt när hon ska lägga sig för hon tycker att det är himla kul att smyga upp. Sen vill hon helst att jag ska sitta vid hennes säng i en miljard år..
Jag:- Näää Filip.. nu får du ta över. Jag orkar inte mer.
Filip:- I morgon får hon inte sova middag på dagis!!
Jag:- Nää...jag vet.. Det är nog dags att sluta med det.
Fem min senare är det alldeles tyst.
Jag:- Sover hon?
Filip:- Jag vet inte...fniss..
Jag:- Vad har du gjort?
Filip:- Jag sa åt henne att om du sover nu så kanske hon får godis i morgon..
Jag:- Tror du det funkar?
Filip:- Nää hon kommer säkert snart. Men om det funkar då köper jag ett rör med smarties.. Fatta vad lätt..
Jag:- Det gör vi INTE! Så kan man ju inte göra.
Filip:- Nä jag vet .. men ändå..
.
.
Nu var det så att ungen faktiskt somnade på studs....Så jag antar att vi fyller upp skafferiet med femhundra rör med Smarties i morgon;)
.
Jenny

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Dagens bästa! All barnuppfostran är bra, utom den dåliga ;) Värst för tänderna dock, haha!

    2011-08-16 | 21:53:22

Kommentera inlägget här: