jane the pain - inredning & sånt..

Jag är hemma!!

Kategori: Jag & familjen

Nu är jag väck igen.. eller ja.. egentligen inte. Vi har bara lite semester. Vi har varit på Skaras sommarland..Liseberg, hälsat på min Lillebror, min lillasyster och min farbror med familj (alla i Göteborg).. Nu är vi hos min mamma i Halmstad<3 I LOVE HALMSTAD!!!!
I morgon fortsätter turnen..Det är mkt som ska hinnas med på kort tid.
Om ni undrar hur många grr vi/Filip kört fel. Är svaret EN MILJARD..Man kan liksom undra hur det är möjligt med tanke på att vi har GPS..Nu är det så att han inte riktigt litar på den..Ganska dumt tycker jag... Men ingen är väl förvånad?!

Är det nån mer än jag som har "börja jobba" ångest???? Huaaaa, säger jag bara..FAst det blir nog kul när man väl är igång.

Vi har glömt kameran hemma.. surt.. Jag återkommer så fort jag får chansen.

Kraaaam Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: