jane the pain - inredning & sånt..

Jobbet väntar..

Kategori: Jag & familjen

I MORGON börjar ja jobba på riktigt igen.. Just nu känns det ganska bra faktiskt. Det ska bli skönt att komma tillbaka till ett liv med rutiner efter 8 veckors semester..
I ca 4 veckor av dom 8 veckorna har jag och Filip kört sträng LCHF diet.. I början var det ganska ok. Men NU är jag så vansinnigt trött på den här typen av mat. Men ja ska förstås fortsätta tills jag nått mitt mål.. Jag har 5 kilo kvar innan jag stoppar en chokladbit i munnen. Nu när Hilda är mer än två år kan man liksom inte skylla på gravkilon längre.
Målet är inte ett size zero ideal..utan ett "bli mig själv" ideal..
Snart ser jag ut som mig igen.. om jag bara biter ihop..
Gammal bild (al á 50 tal..) på mig och min svägerska som jag träffar på tok för sällan.
Jag tv Annlouise th.
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Gud vad duktig du är!

    Denna sommar har jag gått upp flera kilo, huvva!

    Ska försöka komma igång med träningen igen jag med...vi får peppa varann! Kram

    2011-08-14 | 14:58:20
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: