jane the pain - inredning & sånt..

Kolla här då..

Kategori: Inredning & inspiration

Förresten.. vill ni se det fantastiska huset jag hittat.. Mitt flyttsug har gått över. Däremot är FILIP SJUKT sugen på att slå till..
.
.
För fler bilder klickar ni in HÄR.. Det är givetvis en del "Jenny fix" som skulle behöva utföras.. Men hur underbart är inte detta hus?? Mest på utsidan då förstås..men ändå.. Hade det inte varit för badrummet som verkar vara minimalt och golvet som ligger i största delen av huset hade jag inte tvekat en sekund..
.
PÅ tal om helt annat.. Halva golvet i hallen lades igår kväll. Vi hade hunnit hela OM inte min med-hantverkare skulle dricka så förbannat mkt kaffe........Sen var vi tvugna att bryta pga respekt mot grannarna. Man kan tyvärr inte såga hela nätterna. Men I DAG skall det läggas klart:)
.
I dag pratade jag med en fotograf som ville komma hit. Styleroom, is the place to be, om man vill vara med i inredningstidningar. Det är ganska många fotografer som kontakt mig efter att dom hittat mitt/vårt hem där. Men då är ju frågan. VARFÖR ringer dom alltid när man dragit på sig ett jätte inredningsprojekt? Det är ju väldigt smickrande att dom vill komma. Är det kanske just för att vi ska få den press på oss som vi behöver för att göra klart det vi dragit igång??. Denna gången skulle det fotas till en mäklar tidning... Mkt kul:) Fast dom får INTE komma än.. Inte ens ni har ju fått se mina sommarprojekt..
Jenny

Kommentarer

  • Ika säger:

    Halååå!!

    Det är sjukt billigt för det läget och så stort hus så oerhört vackert, wow!

    Slå till :) men ligger det inte långt från Örebro och Halmstad eller? Därav priset kanske, hade det legat häromkring hade man fått hosta upp över 2,5 mille lätt. Kram på dig

    2011-08-09 | 14:26:30
    Bloggadress: http://ikainnuce.blogg.se/
  • Annica säger:

    Anledningen till att fotograferna alltid kommer så fort du dragit igång ett jättestort inredningsprojekt, är väl ganska uppenbar... Du har alltid dragit igång ett jättestort inredningsprojekt! :-)

    Kram på dig!

    2011-08-10 | 09:52:10
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/tullan

Kommentera inlägget här: