jane the pain - inredning & sånt..

Måla på väggen..

Kategori: Köptips..

Hur snygg är inte denna väggmålningen?
Bolig magasinet har en himla massa bra inredningstips tycker jag...Danskarna kan sin sak när det kommer till inredning..Eller vad tycker ni?
Hemma hos oss kommer vi dock ha en annan typ av väggmålningar framöver. Iaf om jag gissar rätt Hilda är nämligen ganska flitig med pennan i hand. Hon har redan testmålat väggen på mitt kontor..I går försökte hon klippa manen på gunghästen men en plast sax.. Detta bådar inte gott!!
.
.
Jag måste ge er dagens tips också..innan jag drar till jobbet..
Denna ursmarta klocka finns at köpa på Joy gf giving..I like!
Om den bara fanns i vitt.. då hade jag klickat hem den på en gång. För hur snygg hade den inte varit på min svarta vägg i hallen.
Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    höll på att köpa den i Uppsala till altan den är jätte snygtt ,men vart för snål .

    Men du kan ju shoppa den i svart och sprya den vit .

    2011-08-16 | 08:46:33
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hej vännen, nu är jag tillbaka i bloggvärlden så att säga. Jag började med att göra ett inlägg om din web-shop. Me like, har inte stött på den tidigare. Inredningsmotivationen har vart NOLL verkligen. Hoppas det var okej att jag gjorde det.



    Något du förmodligen inte tänkt på, men hittils tre utav mina läsare, är att två utav bilderna på din startsida i web-shopen "inspirationsbilder" tycks falla sig dåligt på plats enligt dem. Bland dem nedersta bilderna, finns en bild där du säljer ett stort "S" att ha på väggen, medans bilden bredvid föreställer den där supersnygga plexiglaslampan som det står "lampa på"..dem två bilderna bildar ett ord, som tydligen, många reagerat på (slampa). Tänkte bara meddela dig det. Jag bryr mig inte ett skit om hur bilderna faller sig in, jag älskar ju shopen.



    Men ville iallafall berätta!!! :-)

    2011-08-16 | 12:39:27
    Bloggadress: http://soffhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: