jane the pain - inredning & sånt..

På plajjan..

Kategori: Jag & familjen

Har ni haft nytta av era "allt i allo bagar" i sommar?? Själv har jag flera stycken. Jag får liksom inte nog av dom. Dom är användbara till sååå mycket. Kolla bara här.. Till stranden packades den full. Sen tömdes den för att användas till något så mkt viktigare.. Sandslottsbygge..
Filip och Felix byggde värsta sandslottet på stranden. Ungarna bredvid var hyffsat avundsjuka och frågade Filip (pappa i familjen.. så ni hänger med..) om inte han kunde bygga ett likadant åt dom.. Inte alla har en så fantastisk pappa som Felix:)
Jag är på gång att beställa hem nya bagar så om det är någon speciell färg ni önskar så får ni hojta.
NI hittar bagarna HÄR.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Saila säger:

    Hojtar till!!

    Jag skulle vilja ha en knallgul bag:) Vad tror du om det?

    Kul att du är tillbaka och bloggar:)!

    Ha det bra!

    2011-08-09 | 18:40:15
  • jenny säger:

    Svar:

    Jag komer ta hem den gula. Den är dock ite så knallig i färgen bara så du vet.

    2011-08-09 | 19:29:52
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: