jane the pain - inredning & sånt..

Såg ni denna?

Kategori: Inredning & inspiration

Jag ÄLSKAR den här bilden!
Så här vill jag att min arbetsplats ska se ut. Jag kanske inte är så förtjust i lastpallen. Men den kan man ju lätt byta ut mot en snygg skiva ist..
Bild: Plaza interiör..
Idag har jag jobbat med shoppen hela dan..Puh..Det är kul men det tar så mkt längre tid än vad man tror att det ska göra. Timmarna bara flyger iväg.
Ni får gärna kolla in sidan och säga till om ni hittar nåt knas.
-
Kraaaam Jenny

Kommentarer

  • Frida säger:

    Underbar webshop! Lite knas som jag upptäckte är att det finns två likadana plexi-ugglor under rubriken "plexi" - annars är den kanonfin! Ska övertala maken att vi måste fynda lite där!

    2011-08-10 | 20:27:24
  • pysseliten säger:

    den ser kanoners ut !!är så impad du är helt otroligt duktig .

    2011-08-10 | 21:38:38
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: