jane the pain - inredning & sånt..

Tapetfeber för dom små..

Kategori: Jtp-Design

Jag vet att jag är igång och tjatar om min shop nu.. Men det kan inte hjälpas.. Ju mer jag jobbar ju mer ideér poppar upp.. Just nu är jag inne på barn, och då blir jag som allra mest kreativ.
Ni har väl inte missat att det är tapetfeber i shoppen. Dessa barnrumstapeter lägger jag upp på studs. Tapeten säljs som en fond. Det är förstås en Non Woven tapet, vilket innebär att du limmar direkt på väggen. Lätt som en plätt!!! även för dig som aldrig tapetserat. Mått 120x230 cm. Det är förstås en Jtp tapet:)
Skulle man vilja ha den i en annan färg så kan vi säkert fixa till det.
Kram Jenny

Kommentarer

  • petran på Designinsight säger:

    jättefin!! vad kul att du kommit igång igen :)

    2011-08-11 | 18:54:14
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Lina säger:

    Åh, så fina! Vad kul att se nytt från dig, du är verkligen jätteduktig!

    2011-08-11 | 19:51:05
    Bloggadress: http://husochbus.webblogg.se/
  • Marie Alexandersson säger:

    Hur söta var inte de här då...underlättar ju inte min ågren av att välja... HJÄLP ;)....Nu har vi målat klart Mejas alla väggar vita, utom just en...å den ska det bli just fondvägg på!!!Inne på rött med vita prickar....din e ju så grymt söt.Måste ta en djup funderare,

    KRAM DUKTIGA DU!!!!!!!!!!!

    2011-08-13 | 21:06:57
  • jenny säger:

    Svar:

    Tack allihop:)



    Marie-Åh vad kul att ni är i gång. Klart du ska ha en tapet från mig;) Nä jag skojar. Ta nåt du känner är rätt. Skulle det bli min skulle jag bli superglad. Du kan få den i vilket mått och färg som helst.

    Kram jenny

    2011-08-13 | 22:26:42
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: