jane the pain - inredning & sånt..

Tjuvstartar bara lite..

Kategori: Jtp-Design

Ok jag tjuvstartade lite..JAg har nu beställt postrar och tapeter till Hildas dockskåp..Det kommer bli fantastiskt:) Nu är jag vansinnigt sugen på att sätta igång. Kanske får det bli en liten möbelkollektion i plexi också:)
Är ni fler som ska renovera dockskåp och vill köpa miniposters och minitapeter.. Hojta så fixar ja det:)
För alla känsliga läsare ska jag passa på att berätta att det kommer ske lite förändringar på bloggen. Inget allvarligt.. men lite:)
Jenny

Kommentarer

  • Maggan säger:

    JAG, jag ska också göra om dockskåp.. Dock ej än, men vad kostar dessa små posters o tapeter?

    2011-08-12 | 14:29:10
  • Lisa säger:

    Jag är också på G att renovera dockhus. Så coolt att ha din snygga design i minivariant i huset. Molntapeten i ett barnrum är ju en dröm. Finns det möjlighet att köpa!? Hade blivig superglad.

    2011-08-13 | 21:42:53
  • jenny säger:

    Svar:

    Maggan-Jag svara dig via mail. Hoppas du fick det.



    Lisa- Menar du att du vill köpa molntapeten i minivariant? Den vanliga finns ju i shoppen så är det den du menar är det ju bara att klicka hem den. Om du vill ha mini varianten kan jag ordna det. Bara jag vet vilket mått du vill ha. Du kan få vad du vill i tapet och poster väg av det jag har i shoppen. Så mkt som fyller en liten poster 30 x 40 cm. Jag trycker dom som poster sen får man klippa till dom själv. Hör av dig om du vill ha. Priset blir det samma som för en liten poster 199:- plus frakt.



    Kram Jenny

    2011-08-13 | 22:23:41
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: