jane the pain - inredning & sånt..

Prylhylle-feber..

Kategori: Inredning & inspiration

Är ni prylhylletokar? Jag gillar dom massor. Fast jag är lite stelare i min smak. Det får inte bli för plottrigt.. Jag har skrivit om att jag tagit fram en i plexi förut..(helt i min smak om man bortser från att den hänger inne hos Hilda och på så sätt blir super plottrig).. Det som är så fiffigt med min är att om man vill sätta snygga papper i den så som ni ser på den övre vita..(det är ju ganska vanligt att man gör så) PÅ min kan man liksom sätta det på baksidan av själva hyllan, eftersom den är genomskinlig.. Sjuk smart tycker jag:) Då blir det inte så pilligt..
Bild: Boligmagasinet.
Ser ni robotarna i den gula hyllan. Sånna har Felix också. Dem är som små pussel. Jag köpte dom på Barnvanligt.nu (vet dock inte om dom har dom längre)..
.
.
Nedan ser ni min prylhylla.. Jag har bara satt papper på vissa dalar för att visa hur det blir. Jag tror att jag ska leta upp nåt snyggt papper och sätta samma bakom hela. Men man gör förstås som man själv vill:) Hyllan kommer upp i shoppen inom kort. Eller ja.. så fort det är lite ljus ute så jag kan ta lite anständiga bilder.. I detta gråväder råder egentligen totalt fotoförbud!!! Om man inte har värstinggrejer då förstås;)
Prylhylla-Jtp-Design.se ( priset kommer troligtvis ligga på 945:-) mått 40x60 cm.
Papperna kommer från Blafre
prylarna i hyllan är Picks by Hilda;)
.
Ha en bra dag..
Jenny
.
Ps. På söndag kommer det ske ytterligare förändringar på bloggen.. så ni är förberedda.. det är mest småfix. Ni kankse inte ens märker nån skillnad..Ds

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fint!

    2011-08-25 | 10:56:22
    Bloggadress: http://karinolofsson.se
  • marie säger:

    Hejsan!

    Jag söker efter en prylhylla. Kom in på din sida och blev mycket intresserad utav en i plexiglas. Men när jag kollar din web-shop butik kan jag inte finna den. :(

    Hoppas du kan hjälpa mig samt har någon på lager :)

    tack på förhand
    mvh Marie

    Svar: Hej hej.. det stämmer alldeles riktigt att jag har sålt en sån. Den jag hade var 50x70 cm med fack som alla var lika stora. Just nu håller jag på att ta fram en mindre. Den har olika stora fack och är något mindre. Har tyvärr ingen på lager men får förhoppningsvis hem en snart.
    Jenny

    2012-09-02 | 20:44:33
  • Therese säger:

    Jag är också ute efter en plexihylla :)

    Svar: Plexi hyllan finns att beställa i min butik jtp-design.se. Exakt den som du ser på bilden.
    Jenny

    2012-09-15 | 07:24:13
  • Anonym säger:

    Hej! Finns denna prylhylla att köpa idag? Hittar den ej i din webshop?

    2012-11-04 | 21:36:32

Kommentera inlägget här: