jane the pain - inredning & sånt..

Vad har han gjort egentligen?

Kategori: Dumheter..

Jag fick ett telefonsamtal från Filip häromdagen..
-Jag är i Sthlm..på väg ner på Bolagret. Vill du ha nåt..?
Alltså jag säger bara PLÖTSLIGT händer det!!! Man ska aldrig sluta hoppas..
Jag svarade genast.
-Vänta jag ringer tillbaka!!
Jag klickade in mig på Bolagret på nätet.. och..... Just när jag trodde att GUD var med mig.. SÅ var han INTE det:( Deras shop låg nere och jag kunde inte alls rabbla upp nån shoppinglista till Filip. I stället skickade jag honom till Design Torget.. Tänkte att han kunde köpa mina Tripplets ljusstakar i vitt. Men nähe.. när han väl stod där så fanns det inte en endaste trippelljusstake..
-Då får du beställa dom på nätet istället...säger han.
Sagt och gjort....:)
.
.
Man kan dock så här i efterhand undra vad han gjort för dumt...Hur kommer det sig att Filip ringer hem och tar upp beställningar på inredningsköp????
.
.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: