jane the pain - inredning & sånt..

God mooorgon....

Kategori: Inredning & inspiration

God morgon GOD MOOOORGON.. åhhh vilken hääärlig dag..eller? Hur glad blir man när barnen vaknar kl 06.00 en lördagsmorgon? Då hade jag ändå sagt åt dom igår att ingen fick gå upp innan kl 8.00. Det fungerade så där.
Det är alltså bara att stiga upp och starta dagen.
Jag hittade ett fantastiskt litet pyssel tips HÄR.
Jag tror bestämt att jag måste in på Panduro en sväng idag.. Så får det nog bli lite trädjurspyssel i morgon. Man kan ju faktiskt göra en julig variant av detta.
Har ni pysslat nåt med era barn?
Kram Jenny

Kommentarer

  • Vivvi säger:

    Även jag, i desperation, beordrade mina barn att INTE vakna före kl åtta i dag. Gick ju inte alls. Bara att ge upp antar jag, varför göra sig själv besviken varje helg...?

    2011-12-10 | 16:47:34

Kommentera inlägget här: