jane the pain - inredning & sånt..

Hur snabbt går det?!

Kategori: Inredning & inspiration

Är det inte vansinnigt hur snabbt tiden går? För bara några dagar sen så var det 1:a advent och förta ljuset skulle tändas.. och nu plötsligt ska man tända det fjärde och det är bara 6 dagar kvar till julafton....och tills Hilda ska ge sina nappar till tomten..HUA! Hur ska det gå. Jag kan ändå inte låta bli att längta. Det ska bli fantastiskt skönt med jullov, iaf dom första dagarna innan barnen börjet klättra på väggarna. Det ska bli skönt att ha Filip hemma en del och att få lite tid till hemma fix:)
Här kommer lite julbilder från Bolig magasinet dk.
Har ni köpt julgran än? Vi köpte vår i veckan som var och nu står den grön och grann i stugan. Det har dock smugit sig in en del barpyssel bland mitt silvriga och svarta granpynt. Men jag antar att det är sånt man får stå ut med som mamma..grrrr..
Jag har haft dyng ångest över att jag inte hunnit med mitt bloggande i den takt jag brukar. Men jag märker att det är fler som har det som jag. Jag antar att det är December som tar över.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: