jane the pain - inredning & sånt..

Julklapps dilemma..

Kategori: Dumheter..

Filip säger att han fortfarande inte köpt nån julklapp till mig. Han vet heller inte VAD han ska köpa... Hallå....hur svårt kan det vara??? Jag antar att han inte läser bloggen så flitigt!?! Jag bloggar ju om saker som jag bara MÅSTE ha var och varannan dag. Dessutom fanns det ju två speciella posters som jag VÄLDIGT gärna ville ha, och det kan man ju läsa om HÄR.
Eftersom inte Filip läser bloggen (uppenbarligen) så kan jag skriva hej vilt om vad jag ska ge honom.. eller typ iaf.
Som ni vet så önskar jag mig INTE en endaste DVD film eller skiva av något slag!! Filip brukar alltid köpa sånt, för att han själv vill ha sånt. Jag ha hittills fått; Dirty Dancing, Pretty women, Par i brott och ett pc spel i form av Desperate hosewifes..mm jag minns inte alla.. Vi har varit ihop i tio år men det är tydligen vissa delar av mig som han fortfarande inte känner.....
Filip däremot älskar att få DVD filmer i julklapp, gärna gamla matinéer, Nils Poppe filmer, Helan och Halvan, The three strogers eller vad dom heter. Elvis filmer och Robert Gustavsson smällar också högt. I vanliga fall brukar jag försöka blanda upp hans super omogna önskelista med vettiga saker som kläder o dyl. Det gillas förstås inte. I år tänkte jag att vara så där snäll som bara jag kan vara..så jag la en fete beställning på Ginza, innehållande massa tråkiga saker som han kommer älska. Men då kommer han bara några dagar senare och slänger ur sig att i år önskar han sig baaaara kläder. För det är det enda han verkligen behöver..Alltså jag fattar ingenting???? Har han mognat över bara en natt.. eller tog det typ tio år att komma till insikt?
En helt opassande bild till inlägget.. men ack så söt:)
Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    Ja visst är vi!!!

    2011-12-15 | 21:58:01

Kommentera inlägget här: