jane the pain - inredning & sånt..

Pyssel dags..

Kategori: Inredning & inspiration

Hallå på er i stugorna.. Vad ska ni hitta på en julig helg som denna?
Här hemma vankas det julpyssel och julbak på hög nivå.. eller egentligen blir det nog på en låg och ganska kladdig nivå. Det är ju jag, Felix och Hilda som ska pyssla och baka......
Filip Elvis showar nästan varje kväll i December, på Södra vattentornet i Örebro. Det är ganska tomt här hemma utan honom. Men jag och barnen (kanske mest jag..) har bestämt att vi ska höja julstämningen genom att lyssna på julmusik pyssla, baka och smaka;)
Jag hittade ne blogg som hade en himlans massa bra julpyssel tips, bla på en ursöt julkalender.. Klicka in HÄR så får ni se..
Bilden är lånad från bloggen ovan..
Har ni några bra tips kanske? Maila gärna bilder till mig på [email protected].
Ha en bra lördag.
Kram jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: