jane the pain - inredning & sånt..

Rädda barnen..

Kategori: Köptips..

Under nästkommande vecka kommer jag att ha vansinnigt mycket jobb att utföra. Vilket är himlans kul. Men jag gissar på att bloggen kanske blir lidande.. Jag ska förstås försöka köra på i samma takt som vanligt. Men om det inte skulle vara så, så vet ni varför.
Undertiden rekommenderar ja er att handla julklappar ur Räddabarnens designshop. Det finns hur mycket fina saker som helst..och visst är det bra när shopping leder till något väldigt bra också:)
Vi ses snart igen..
Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag har en lite förfrågan:) ja har letat för fullt efter en snygg och enkel väggklockasom är ca 50 cm i omkrets, det har varit otroligt svårt att hitta någon enkel & snygg! PRoblemet är mest att jag skulle vilja ha alla siffror med, mycket för att lilleman ska lära sig klockan;) liksom praktisk & snygg!!! Du som designar, skulle inte du kunna designa n snygg väggklocka, med siffror?? :)

    2011-12-04 | 22:08:50
  • jenny säger:

    Håller med. Nytta med nöje:-)

    Kram

    2011-12-05 | 21:11:18
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Becca säger:

    Va bra, då håller jag utkik i jtp shoppen nu efter en ny klocka;)

    2011-12-06 | 09:00:39
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    SV:



    Anonym-Hej.. Vet du att jag har faktiskt klocktavlor i plexi liggandes här. Jag har bara inte bestämt mig för hur jag vill att dom ska se ut. Klockor kommer nog alldeles säkert komma. Men jag kan inte lova exakt hur jag kommer göra dom...



    Jenny- eller hur..;)



    Becca- Jag tror att du trodde Jennys hus var jag.. men det var det inte;)

    2011-12-06 | 15:51:27
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Anonym säger:

    hahaha förlåt vilken miss...märks det att jag inte bruka kommentera utan bara läsa bloggar;)

    2011-12-06 | 17:02:25
  • Anonym säger:

    det blev fel igen, skickade iväg kommentaren innan jag skrivit klart haha ja trodde ja skrev till dej Jenny (Janethepain) men ja, det blev lite tokigt haha ska nog hålla mig till och läsa bloggar bara;) om du designar en rund klocka i , med siffror, är jag absolut en spekulant:)

    2011-12-06 | 17:07:04
  • Madeleine säger:

    Hej!

    Håller på att leta recept på kakor och annat gott till dotterns kommande kalas och kom på att du skrivit tidigare om några farligt goda kakor (double?) Kan du inte dela med dig av receptet på dem? Mvh Madeleine

    2011-12-06 | 17:24:30
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Självklart kan jag dela med mig av det. Du kommer dock gå upp minst 10 kilo;) Det är min farmors recept. Jag har aldrig gjort dom själv. Men jag ska leta fram receptet så du kan få göra dom:)

    2011-12-07 | 16:06:01

Kommentera inlägget här: