jane the pain - inredning & sånt..

Slutar i katastrof skulle jag gissa..

Kategori: Jag & familjen

Vet ni att det bor en liten lite LUCIA hemma hos oss. Ända sen de 13:e december har det sjungits Lucia sånger hej vilt här hemma. Hilda vägrar att ta av sig Lucia nattlinnet och kronan. Hon ställer sig längs väggen och frågar vad hon ska sjunga. Hon sjunger det man ber om sen begär hon applåder och bockar och niger.. Efter en stund säger hon surt; "VAD ska jag sjunga nu då?"
Då är det bara att önska en ny låt också fortsätter proceduren. Sjunga med, det får man inte! Då blir man lite lätt uppläxad av den lilla mini människan som spänner sina muskler och säger att hon är starkast i världen.. Hur ska detta sluta?
Alla säger att Hilda är så vansinnigt lik Filip.. och det är hon. Men jag kan lugnt säga att dom där kinderna..DOM har hon fått av mig!
.
Jag är aldrig hemma i dagsljus längre så det blir inte något hemma fotande.. Trist.. Men det blir desto roligare sen;) För jag har massa att visa:)
Hoppas ni har det bra så här innan jul.. Stressigt antar jag..
Kram Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Men åh vilken SÖT lucia! KRAM

    2011-12-19 | 18:23:45
    Bloggadress: http://frurosmer.wordpress.com
  • TE säger:

    SNART!!!!kan hon få sjunga hur mkt som helst,för nu är det nära??Vi längtar tills vi ses.Kram MAMMA/SVÄRMOOOR/Mormor o UFFE (Söt LUCIA )

    2011-12-19 | 23:49:30

Kommentera inlägget här: