jane the pain - inredning & sånt..

Från gårdagens partaj..

Kategori: Jag & familjen

Alla har vi väl sett och älskat Sunes jul. Jag tänker i detta fall främst på avsnitt 1 då det är dags för årets julfoto.. I går när vi var på julbord och hela familjen utom min äldre bror och hans fru, samt min lillasyster som flytt till USA, var samlade (på pappas sida), skulle det självklart fotograferas.
Fotografen var lite snabbare än oss kan man väl säga.. Jag tycker nästan bild 1 blev bättre än bild 2.. Mkt mer levande kan det knappast bli eller?!;)
Fr v, Lotta min lilla syster med pojkvän, Jimmy kramandes bakifrån. Henke min styvbror i följd av Elin min elaka styvdotter, sen JAG och Filip. Markus pojkvän till Emelie min styvsyster sitter längst till höger.. Men det fattade ni förstås.
Min pappa i mitten tillsammans med sin fru Berit som var kvällens födelsedags gris.
.
Filip och alla hans jag ägde hela kvällen..
Jag ägde så klart också;)
Hoppas ni haft en bra helg. Jag har inte hunnit fota någonting.. Men hoppas på att kunna göra det nu i dagarna. Det är lite fullspeckat.. Men det är förstås bara kul.
Kram jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: