jane the pain - inredning & sånt..

Vad gör vi?

Kategori: Hemma hos mig..

Vad sysslar vi med i mellandagarna?? Jo vi.. eller egentligen JAG..fixar inne på Hildas nya rum. Hennes lilla lekbänk är på plats. Nu ska det bara spacklas och målas så vi kan få upp hennes ballongtavla och en hylla.. Sen ska det smockas på med prylar. Det bkommer bli sååå bra. Hon leker redan vid sin lilla bänk. Jag konstaterar att en rejel lekyta i barnets stå höjd är TOPPEN!!
Jag konstaterar även att det är jobbigt att inte ha något sovrum.. men så flyttar ju styvbarnet snart, så jag får väl bita ihop..Filip tror att vi ska ha nya sovrummet som det är idag.. HAHAHAHHAHHAAAAA..hur dum kan man vara;)

Kram jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hilda kommer få ett grymt snyggt rum! Det är jag helt övertygad om! Är lite nyfiken på det där husbygget! :) Själv har jag precis blivit klar med lite tapetsering, såhär kl 3(!!!!) på natten... Det blev det snygga betongtapeten i Vincents rum, det blev riktigt bra. Så nu hoppas jag han blir glad när han vaknar!

    God jul i efterskott! Grannen Lotta

    2011-12-30 | 03:05:35
    Bloggadress: http://Www.mangarum.se
  • Emma säger:

    Härligt att fixa lite, kommer bli kanon de där som alltid:)Förstår att Hilda blir nöjd! Gott nytt år, kram emma

    2011-12-30 | 08:28:45
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • sofia säger:

    Skulle vilja veta vad det är för skiva ni använt er av till lekbänken?:)

    2011-12-30 | 18:46:13

Kommentera inlägget här: