jane the pain - inredning & sånt..

Det perfekta barnrummet...

Kategori: Inredning & inspiration

Jag fortsätter med mina Styleroomtips.. Barnrum är bland det roligaste som finns att göra. Men det är inta alltid helt lätt. Man vill ju att det ska vara snyggt funktionellt, riskfritt..OCH så är det så himla mkt prylar som ska få plats..Ni vet hur rörigt det kan se ut..En som lyckats väldigt bra med sin sons barnrum är "Mysweethome"
För att komma till hennes album klickar du HÄR.

sparkbil,barnrum,svart,vitt,svartvitt

förvaring barnrum,gossedjur

sebra,barnsäng,marimekko,spjälsäng

hylla barnrum

Visst är det alldeles perfekt!! Ja..det är ju inte direkt färgsprakande.. Men det är ju precis det som är så underbart;)

Kram Jenny


Kommentarer

  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Så fint! Det är så snyggt att hålla sig till en svart-vit färgskala eftersom det ändå smyger sig in en massa färg i barnrummet efter hand. Jag gjorde ett försök men det gick åt skogen direkt. :P Får rensa ut lite färger och göra ett nytt försök när vi flyttar...

    2011-01-26 | 09:51:41
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    De där barnrummet vill jag ha, jag skulle vilja vara barn och bo där ;)

    2011-01-26 | 14:29:46
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Kerstin säger:

    Jätte fint, men lite mer färg hade inte skadat... (du kommer dö när du ser Gabriels rum när det e klart) ;0) Vet inte men jag tycker det ska vara färg glatt i ett barnrum...



    Kram //Kerstin

    2011-01-26 | 19:26:03
  • Sofia säger:

    Ja det där barnrummet är riktigt snyggt!!! Perfekt som du säger!

    Men barnrummet (det gamla) du gjorde till Felix har varit min favorit i nåt år nu! Så himla fint! Visa det med när du ändå är i gång! :)



    Jag ska göra om i min ena pojks rum nu snart. Det ser jag fram emot! Är precis färdiga med köket och det var ju oxå otroligt roligt så klart! Alltid nåt man vill göra om tycker jag!



    Ser fram emot din webbshop!! :)



    Kram Sofia.

    2011-01-26 | 20:58:31
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Anna säger:

    Detta fina barnrum har jag stannat till vid många gånger när jag bläddrar i min styleroombok. My sweet home skulle gärna få komma hem till mig och hjälpa mig att bringa ordning i mina flickors rum. Jag får inte på långa vägar till det så snyggt och praktiskt som hon får. Kram Anna

    2011-01-26 | 21:52:50
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Petran säger:

    JAA! hehe det är så snyggt snyggt! sneakpeak om du vill se sidan..(vågar inte skriva adressen men du kan ju gissa!

    2011-01-26 | 22:23:39
  • Petran säger:

    hshe den är inte klar! lite fix kvar. större rubriker, en pratbubbla och lite annat... inget jag ska ändra?



    typsnittet vet jag inte riktigt än heller!



    vilken tur du gillar den =)

    2011-01-27 | 08:55:54

Kommentera inlägget här: