jane the pain - inredning & sånt..

Hälften kvar..

Kategori: Hemma hos mig..

Det arbetas fortfarande.. håll ut! Det är ca hälften kvar.. sen så är jag nöjd:)

Jag lovade att fota Hildas rum idag.. Men det sket sig.. Ni får några gamla bilder ist så ni minns hur det såg ut innan. Lovar att ni får nya bilder imorgon..
Det låter som om vi gjort värsta förändringen...det har vi förståss inte. Bara flyttat ut en hylla, och flyttat in en annan. Det blev dock sååå mkt bättre. Sen fick hon plats med lite mer grejer, och det var det som var syftet.
Ni vet väl att hon har ett micro rum, typ 1x1 m i kvadrat..Det känns iaf så.

 

Detta  har åkt ut. Det är alltså ett minne blott. Ist har Billy fått flyttat in, och en fet spegel (som bara hänger tillfälligt tills vi hittar en som passar bättre). Hilda är lyckligast över den!

 

 

Bästa förvaringsbackarna fick också flytta med..

 

Ni får se imorgon..

 

Hoppas ni gillar nya blogg "designen" den känns iaf mer som jag, . svart vit, stel och lite tråkig;)

 

Ha en bra kväll.

Kram Jenny

Kommentarer

  • Johanna En trogen läsare;) säger:

    Minns att du köpte backarna på ikea men vilken avdelning var det? Har en billy till min dotter men inga bra bacjar som passar...



    Ha det kalas!

    2011-01-16 | 16:39:05

Kommentera inlägget här: