jane the pain - inredning & sånt..

Hall tips..

Kategori: Hemma hos mig..

Mitt i all julyra och sjukyra som vi haft här hemma har jag nog glömt svara på en fråga ang hallmöblerna i vår förra lägenhet.. Så här kommer svaret..
Många frågar efter denna konstruktion. TYVÄRR kan vi inte ha dessa möbler i nya hallen. Synd tycker jag. Men jag delar gärna med mig till er..Kanske passar det hemma hos er:)

hall

Annordningen består av, håll ier, FAKTUM stommar....ingen blir förvånad;)
Två liggande stommar, mått 40x70 cm och två skåp, mått 40x70 cm med ben under som bildar en sittbänk..Luckan tror jag hette RUBRIk, men jag är inte säker. Jag tror att den har utgått ur sortimentet. Men det finns alltid så mkt olika luckor att välja på, så nåt borde man hitta..

Vi sågade till en mdf skiva till sittbänken, måttbeställde en skumgummidyan och klädde detta till en sittdyna. MKT enkelt.. Krokarna kommer från badrumsavdelningen på IKEA.

Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: