jane the pain - inredning & sånt..

Hemma hos-sovrummet..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag visar väl lite ljusare bilder på sovrummet också.. När jag ändå håller på liksom:)
Som ni vet är det prickfritt just nu.. och kuddfritt. Nu måste väl en viss karl i huset se varför man ska ha kuddar.. Det ser ju astrist och totalt omysigt ut utan!!  (äh jag kommer lägga ut en ny bild..denna får mig att må dåååligt!!) Dom som låg där tidigare ligger i soffan på plan 2.. Alltså måste jag köpa nya. Verkligen synd;) hehe..Eller så kanske jag syr några..Jag väntar just nu på en mega leverans av tyg..så varför inte.
Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Kuddar är alltid roligt att byta ut och förnya rummet med!! :)

    Tycker inte din karl man behöver kuddar eller? :)

    Kram och trevlig lördagkväll!!

    2011-01-29 | 19:27:25
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: