jane the pain - inredning & sånt..

Jag fick den bästa julklappen!!

Kategori: Hemma hos mig..

Jaha.. då inleder vi år 20011.. Visst låter det som framtiden. Det kanske iofs beror på att jag lever kvar i 90-talet..iaf metalt.. Att jag fyller 32,i år känns liksom lite för vuxet för mig.. Ännu mer konstigt är det att FILIP fyller 38, fattar ni 38 år. Det är ju skitvuxet..

Vet ni att jag fick det jag önskar mig mest av allt i julklapp..EN VÄGGRIVNING.. Alltså inte väggen in till köket, utan väggen mellan vardagsrummet och matrummet.. Det är inte så mt vägg som ska rivas. Det är mest attvärldens fuulaste valv ska bort. Jag längtar sååå. Enligt Filip har inte hantverkaren tid förrän i Februari..men men.. den som väntar på nåt gott antar jag....

När väggen försvinner kommer även ziggzagg tapeten försvinna. Då blir allt vitt igen...För att öka förvaringen här hemma så kommer jag smälla upp faktumskåp. Precis som i övriga rum.

Det kommer bli sååååå bra:)   (tror jag iaf...)

Slänger in en bild från Felix Faktumskåp. Det blir dock inga lådor under skåpen..
barnrum,förvaring,svart,vitt,leksaker,tidningsställ,gardiner,rullgardiner,lampa,apa,hellikopter,lådor,växter,fönster

Jag pimplar fortfarande smärtstillande i mängder.. Men mår liiite bättre.. Blir det riktigt illa kanske Filip får rycka in igen.. även om han kanske då får lite hårdare restriktioner om vad han ska blogga om !!

Fick ni vad ni önskade er i julklapp??

Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Nämen gud va roligt!! det här projektet ska jag följa =)



    Hoppas du mår bättre nu! Gott nytt år!

    2011-01-01 | 17:09:22
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Annica säger:

    Jaa, 20011 låter VERKLIGEN som framtiden! Är vi där redan? Du kanske ska skära ner på de där smärtstillande...

    Gott nytt år på dig och krya på dig!!!

    Kram!

    2011-01-01 | 19:38:31
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Ja, i inredningsväg önskade jag mig ett tre våningsfat i vitt från kozoil :) å de fick jag av ma.. tomten :) så jag är nöjd!



    Kram

    2011-01-01 | 19:50:54
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Segersten säger:

    Hej, jag undrar lite över dina faktumförvaringar? Lägger du över nån skiva eller så för att dölja skruvhålen?

    2011-01-02 | 19:34:36
    Bloggadress: http://www.segerstens.blogspot.com

Kommentera inlägget här: