jane the pain - inredning & sånt..

Mera zigg zagg..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag passar på att vissa så mkt som möjligt av min Zigg zagg tapet innan den är ett minne blott:)
Tapeten kommer från Black and white Bubbles katalogen..
Jag tycker fortfarande att den är suuper snygg.. även om jag faktiskt tröttnat ganska rejält på den....







Tandvärken är bättre (äter bara smärtstilande ibland).. Men både jag och Hilda ligger sjuka i en mastodont förkylning.. Nu har vi snart varit sjuka hela ledigheten.. Jag som skröt så om mitt jullov..
Stackars Felix har fått hänga här med oss sjuklingar. TUR att han har en fantastisk pappa som hittat på massa med honom.. Nu när Filip börjat jobba plågas han med att få spela TV spel... Stackare..

Jenny

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men nu ser jag ju att du har köksstolarna jag är sugen på att köpa. Tyckte dom var supersköna men dom kändes något ostadiga om man har en två åring som klättrar upp och ner på dom. Nu stod dom iofs på en heltäckningsmatta i butiken så kanske därför det blev lite svajjigt??!

    Vad tycker du? Känns det som dom kan välta lätt?



    Sen lovade jag ju höra av mig om ett problem jag frågade dig om för en tid sen angående möss och vantar förvaring i min trånga hall.

    Vi funderade på en liten vägg bakom toalettdörren och med tips från dig tänkte vi platsbygga något. Nu hittade vi en annan vägg på väg in till vardagsrummet och satte där ett skär skoskåp från Ikea. Blev perfekt :-)

    2011-01-04 | 20:16:20
    Bloggadress: http://leonell.blogg.se/
  • jenny säger:

    HEJ!

    Jag tycker inte att dom är ostadiga. Däremot tycker jag att dom är för snurriga för barn. Felix blir sju år nu men han har svårt att sitta still på dom. Du vet hur m´barn är. Kan man snurra så gör dom det;) Hilda är 1.5 henne sätter jag inte på dom. Men för oss vuxna är dom super sköna. Iofs funderar vi på att byta när vi bygger om köket. Jag gillar mina köksstolar as mkt.



    Bra att det löste sig med dina vantar och mössor:)

    Kram Jenny

    2011-01-04 | 23:03:16
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Smill säger:

    Men ååååh tandvärk!!!! Varför går du inte till tandis? E du lika skiträdd för tandläkaren som jag?



    tjing

    2011-01-05 | 09:51:01
  • jenny säger:

    Svar till Smill..

    JO men jag har ju varit hos tandläkaren.. Jag har aldrig haft ett endaste hål i hela mitt liv.. Vara haft problem med för trång käke.

    Min visdomstand växer tydligen snett bakåt. Det är där det varit en inflamation. Helt sjukt vad ont det gjort. Jag fick penicillin och smärtstillande. Men det tog ändå typ 5 dagar innan smärtan försvann. Hela nyllet var svullet. Jag hade kunnat dra ut tanden rakt upp och ner. HUA!!

    Hoppas allt är bra dig. ÄR det inte dags för dig att dra igång din blogg snart?????

    Kraaam Jenny

    2011-01-05 | 11:19:09
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Linda säger:

    Nej, det är sant. Snurrfunktionen hade jag nog förträngt ;-)

    Vi har ju faktiskt en snurrfåtölj här hemma som jag håller på att bli fullständigt galen på för att det snurras i tid och otid.

    Blir väl att hitta några andra lika sköna då :-)

    2011-01-05 | 17:06:33
    Bloggadress: http://leonell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: