jane the pain - inredning & sånt..

Obotligt ond!!

Kategori: Inredning & inspiration

Vi har gjort oss av med vår snygga liggfåtölj. Vi tyckte den tog för stor plats, plus att en viss svärmor tjatade om hur bra den skulle passa hemma hos henne..

Nu är jag(/vi) på jakt efter en ny mindre variant. Men jag vet inte exakt vad jag vill ha. Jag skulle kunna tänka mig nån gammal skinnfåtölj från 50-60-talet. Men hittar inget kul på blocket..eller hittar gör jag , men dom finns liksom inte kvar.

Denna från Mio skulle passa utmärkt, men då blir det till att spara..OCH övertala han den där inrednings ointresserade.../skallige...

Om jag är riktigt snäll och kärleklig kanske jag kan få den i alla hjärtans dag present...för det är ju inte så långt kvar... Ännu bättre om han råkar glömma alla hjärtansdag, hehe..Då kan man typ få vad som helst..

Ooops..jag är visst lika ond 2011 som jag var 2010.. Obotlig antar jag..

Yesterday

Kram Jenny

Kommentarer

  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Du har ju en ordentlig plan, de gillas! haha :)



    fåtöljen var riktigt snygg :)



    Kram

    2011-01-05 | 09:09:23
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • jenny säger:

    hehe..Jag började jobba på den igår.. Började inflika vilken ypperlig alla hjärtansdag present det skulle vara;)

    2011-01-05 | 11:21:36
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: