jane the pain - inredning & sånt..

Rea...

Kategori: Köptips..

Nu är det rea nästan ÖVERALLT.. eller rättare sagt det ÄR rea överallt. I vanliga fall, åtminstonde när det gäller kläder, avskyr jag rean. Jag vill ju inte ha det gamla avdankade, utan lockas mycket mer av det nya...

Nu råkar det vara så att varenda webbshop skickar reamail till mig.. Ganska svårt att hålla sig..Det finns ju såå mkt snyggt att fynda..känns inte alls avdankat..

Bla denna roliga lampa från www.inreda.com

Tangentlampa
Denna skulle vara ypperlig i ett tonårsrum... Felix kanske skulle ha en snart...Han har iofs ganska långt kvar tills han blir tonåring.. men ändå.. Får se hur länge jag håller mig;) Den var ju sjukt billig.

Har ni några roliga nyårslöften?
Jag har en hel bunt..Bla har jag slutat äta godis, kakor och annat dumt IGEN..Förra året höll jag upp ett halvår.. I år tänkte jag hålla det ännu längre.. Iaf tills jag gått ner dom där tio sista som jag tjatat om i 300 år.

Hoppas ni hafet en bättre start än mig på det nya året.. Men eftersom jag numera är sååå positiv, tänker jag att det baaara kan bli bättre;)

Kram Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Godmorgon! Wow vad häftig lampan var! Har en fråga till dig angående Faktumskåpen. Har letat i din blogg och på Styleroom men hittar inte svaret. Använder du väggskåp eller bänkskåp? Hoppas du får en fin dag! KRAM!

    2011-01-03 | 07:44:04
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Tina säger:

    Hihi! Han har så rätt din pappa! Minst en tusenlapp bränner man varje gång man bara sticker in nosen på Ge-kås. Tack för svaret ang. skåpen. Ska nämligen sätta ett gäng i vårt vardagsrum och lägga en bänkskiva ovanpå. Ska fundera på hur djupa jag vill ha dem. Kram

    2011-01-03 | 12:14:05
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: